دسته‌بندی نشده

تخت و تشکم رو چه رنگی انتخاب کنم؟

دانستن و شناخت رنگ‌ها در علم روانشناسی خیلی مهم است. دلیل این مسئله هم تاثیر رنگ‌های متنوع در روحیه افراد است. محیط خواب محیطی برای استراحت و راحتی بوده و به همین خاطر در کنار اهمیت به کیفیت خرید تخت خواب یکنفره ساده یا دونفره، رنگ استفاده شده در دیوار، فرش، پرده و سرویس روتختی کاوری بایستی با توجه تهیه شود. هریک از رنگ‌ها از منظر روانشناسی نشانه یک نماد و آثار گوناگونی بر روحیه است و این نقش در انتخاب رنگ سرویس روتختی هم قابلیت اجرا دارد.

شرکت تشک رویال از جمله شرکت هایی است که تشک خواب را در انواع مختلف تشک طبی و طبی فنری تولید می کند.

انواع رنگ ها و تناسب آنها با کالای خواب

  • رنگ زرد؛ رنگی گرم و مناسب برای روتختی

رنگ زرد در روانشناسی به رنگی گرم شناخته می‌شود که به اندازه قابل توجهی احساسات را تقویت می‌کند. زرد رنگی روشن و درخشان است که در زمانی کوتاه چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. به گفته روانشناسان رنگ زرد باعث افزایش انرژی، ایجاد هیجان و اشتیاق در افراد می‌شود. همچنین رنگ زرد باعث تقویت روحیه و نشاط شده و به‌عنوان رنگی فرح‌بخش شناخته می‌شود.

معمولا افرادی که از رنگ‌های زرد استفاده می‌کنند روحیه‌ای شاد، بذله‌گو و پرانرژی دارند. در صورت تمایل می‌توانید در زمان خرید روتختی رنگ زرد را مناسب با دکوراسیون اتاق خواب انتخاب کنید. اما با توجه به اینکه رنگ زرد تند باعث احساس خستگی و واکنش‌های عصبی در افراد می‌شود، بنابراین پیشنهاد می‌شود که از رنگ زرد در کنار رنگ‌های دیگر مانند خاکستری که از رنگ‌های خنثی است استفاده کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *